torsdag, juni 14, 2012

Vellinge Dag 1

Väntan på bussen till flygplatsen.
En liten drink innan vi äter..
Petra & Alla barnen i poolen.

Min Jörgen njuter av värme & sol

Alla barnen vill ha AC en stund.








Tillbaka till verkligheten. Dagen har varit fullspäckad med göromål så som att byta dynor till nya utesoffan, i Tomelilla, samt hämtat upp animalerna i Blentarp. Det har blivit ett par maskiner tvätt men nu har jag faktiskt helt tagit slut. Jag har sovit 4 timmar i natt och det känns må jag säga. Det blir en tidig insomning i kväll. I morgon redan ska jag jobba igen. Och hela helgen. Sen börjar det närma sig midsommar och eftersom den hålls här i år har jag lite att så i. Som att rulla 1 miljon köttbullar. Få i hop ett par pajer hade också varit väldigt bra. Det är bara det att jag har 1 fridag på mig. Som tur är slutar jag tidigt på måndag så jag har nytta av hela den dagen också. Nä, jag får nog gå och ta på mig PJ och borsta för jag är sjukt trött...

Inga kommentarer: