tisdag, oktober 16, 2012

en turkos dröm...

Jag nyser och fräser i onormala mängder fortfarande. En vecka har det gått sedan detta startade på riktigt. Innan dess hade jag ändå snörvliga känningar. Och igår började jag lyssna på Martinas Heja Heja. Knappt peppad man blir av den då! Jag vill bara ut och springa men som det ser ut nu blir det väl inte på flera veckor till..
Jag är fortfarande hemma. Fick göra flera turbyten då jag behövde vara ledig på lördag. Det fixade Karin åt mig men jag får stiga upp vid tre i natt…suck….Å andra sidan slapp jag CST idag och fick bli ledig i stället.
I dag tar jag min lille påg och åker till Ilva för att köpa en sänglampa. Älskar deras pastellfärgade klot på en magnet och nu såg jag att de hade rea på dem också! Jag ska också gå in på stoff och stil och köpa tyg till en öljettkappa, hoppas vi hittar något riktigt fin…jag tänker ugglor….turkost…..Mest tänker jag på om jag ska sy själv eller om vi sätter Pia på jobbet. Jag är ju inte duktig men jag har ju en maskin..hur svårt kan det vara…?


Inga kommentarer: