onsdag, juli 03, 2013

Shopppping!

Jag är ingen bra shoppare. Inte vad det gäller åt mig själv i alla fall, då går det bättre när det gäller mina killar. Men igår. Igår. Då visade tant Pia mig hur det ska gå till. Jag kom hem med tre par nya ursnygga jeans, en ny luvis ( nr 2 på denna resan), solbrillor och en hög med kläder åt pojkarna mina. Jag är så glad över mina nya fina sköööna jeans. Kanske hittar jag ett par till innan vi åker hem...
Åt pojkarna ska vi hitta nya mjukisbyxor inför hösten, ja, jag skulle kunna göra slut på hela lönen här på ett par dagar. 
Vår lägenhet är jättefin och mycket rymlig. Balkongen är ett extra plus med härligt möblemang och faktiskt helt ok utsikt. Nere i lobbyn finns ett litet gym som jag ännu inte använt mig utav men kanske snart kan tänka mig att göra. Lite motion hade gjort sig. Inte för att jag äter mycket här nere, snarare tvärtom utan mest för det är nu tiden finns. Förutom att vi tar sovmorgon och att dagen sedan går åt att sola, bada och underhålla kidsen..härliga tider nu..!

Vår pool vid lägenheten.

 Härligaste Hanna med nya sköna lurar.

 Min Jörgen fixar med flygbiljetterna
 Katten Snäckan hälsar på varje dag.
.

Inga kommentarer: