måndag, september 02, 2013

Atjoo..

Jag tycker jag kommit igång så bra med långa PW:s varvat med löpning och så kommer detta: typ influensa. Ingen feber eller så men fy fasiken vad ont jag har i kroppen. Verkeligen. Kan knappt röra mig. Bara en aning stopp i näsan men det blir nog värre, var så säker..Ludde är nog också på G och Melvin håller på att avsluta sitt.
Jobbet rullar på som vanligt, jag är där lite mer än vanligt just nu men det ordnar upp sig nu i september.
Det har varit riktigt kändistätt nere i min vagn sista veckan. Magdalena Graaf, Andreas Wise, Oscar Zia och Sven Wolter på bara ett par dar. På ett utav tågen kunde man läsa i bokningslistan att Eva Dahlgren skulle vara med men, hon tog nog sovmorgon för det blev inte med vårt tåg hon åkte.
Nu softar jag med lite Idol men annars tyder allt på en väldigt tidig kväll….

Nån är så söt på sin träning...

Inga kommentarer: