söndag, mars 09, 2014

Mars

I mars händer det grejer! Idag fyller vår älskade Tim 9 år, tyvärr är jag inte hemma under dagen och kan ge honom en härlig runda på stranden. I stället fick han en stor leverpastejklutt till frukosten i morse innan jag lämnade dem..Senare i kommande vecka blir storebror Melvin 9 år han med. Tiden går..
Synd att jag är på väg till Jönköping igen, det verkar vara riktigt härligt uteväder idag också. Igår var jag fri och började dagen med en runda på nästan en mil har jag för mig. Det var underbart väder och solen värmde lite på låren. På eftermiddagen åkte familjen till Vanningen och jag till Emporia. Usch vad jag inte alls gillar det där stället..inte hittade jag nån inspiration att handla till födelsedagsbarnet heller..
I torsdags hade jag frukostdejt med Petra och Lynn. Hemma hos oss. Ludde var ledig och fick träffa Lennon för första gången. Han sov sig igenom hela frukostpasset så ingen fick snacka med honom. Vi hade riktigt trevligt och jag bjöd på surdegsbullar från Björns, hemmagjord smoothie och kaffe..frukost är jäkligt gott alltså...
Vi åker ett ganska lugnt tåg idag, kan behövas på den här extremaste turen av dem alla....
Lille Lennon..

Lennons Nalle som han fick av oss..



Inga kommentarer: