fredag, juli 18, 2014

Darlingen tar semester...

Idag är det än så länge bara jag och Ludde hemma, Melvin har sovit borta hos kompis i natt. Ludde snusar fortfarande. Igår hade vi en heldag vid poolen, vi funderade på stranden ett tag men man. Blir ju så himla lat när man väl öppnat poolen och fått ut alla 519 kuddar i loungen...jag softade i solsängen och fick läst i min bok en hel del, snart slut...men det finns nya på lager. 
IDAG......trumvirvel.......går min lovely man på semester!!!! Som vi har längtat!! Det händer inte så mycket här hemma utan honom av någon anledning..det blev nog lite fel i planeringen när vi till slut fick två veckors semester tillsammans. Vinnarna är ju barnen. Ett helt sommarlov hemma, inte en dag på fritids...
Igår fick vi i ordning på husvagnen. Vi käkade en snabb hamburgare när Jörgen kom hem och städade av inuti. Sen fick vi för oss att istället för gamla tjock tv:n som tar mycket plats så skulle fina snygga slimma köks tv:n få följa med i år. Allt för att spara plats. Tv har vi med för det är så mysigt på morgnarna med lite nyheter och kanske en stunds barnprogram, annars har vi inte den till så mycket. 
Fästet som vi snabbt körde och köpte innan stängningsdags igår kväll kan vi åka och lämna tillbaka. Det var ett skitsmart fäste som satt fast på tv:n som vi inte visste om. Två skruvar i väggen var det enda som behövdes...nu vill jag bara komma iväg. Älskar husvagnssemester!!

De här ska få följa med i husvagnen....
Så ful att den blir snygg!
Amen så jäkla bra det blev! Vem längtar inte efter lite semester i den soffan.....med den tv:n?? 


Inga kommentarer: