onsdag, juli 16, 2014

Ett par minuter innan torsdag...sömnlös....

Min morgon började med att jag fick stiga upp klockan sex. Sex! En semesterdag. Well, jag kunde inte somna om efter diverse händelser. När barnen så småningom vaknade fick de smoothie och smörgås. Jag gjorde glass av halva min egen. Så där. Inte så krämig men rätt så god.
Sen kom Lennon och jag fick barnvakta honom ett tag när mamma Lynn skulle ett litet ärende. Vi gick med Ludde till kompis och sedan hem igen där det blivit dags för lunch. 
Melvin kom hem med sin kompis och jag öppnade poolen åt dem. Vilken varm och härlig dag det blev. Jag fick också en lugn stund i solen till slut. 
Nu ikväll har vi fått färdigrensat alla stenpartier runt trappan till entren. Skönt att lämna så snyggt innan vi drar på campingsemester...
Jag grillade majskycklingfile och gjorde en finfin äpeltzatziki till middag. Till det blev det kraschade potäter. Sååå gott!! 

Inga kommentarer: