lördag, juli 05, 2014

Mys hela helgen...

Godmorgon! Sitter nere i loungehörnan och myser i sommarmorgonen. Det är inte supervarm men rätt så behagligt. Åt precis min frukost på verandans trappsteg, tycker det är så mysigt att äta ute när det går. Titta på hundarna när de busar på gräsmattan och lyssna på lite fågelkvitter.
Igår hade jag och barnen en underbar eftermiddag i trädgården. De åt lunch och frukt om vartannat och badade och solade mest hela tiden. Mot kvällen blev det spontangrillning med våra vänner Anna&Kevin med barn. De tog sina grillgrejer med sig och vi hade våra. Lite senare dök Johnny upp och helt plötsligt blev det lite drinkafton i loungen. Det dukades upp, godis, chips, och sprit. Barnen fick saft och tittade på film. Vi tog ut filtar och här blev riktigt mysigt att sitta ute. Fast det var ju fredag och folk var ju rätt så trötta efter sin arbetsvecka så vid elvasnåret kände vi att det var dags att bryta. 
Idag kommer Petra&Björn hit m sina kids så det blir väl en liten repris av gårdagskvällen...kan bli rätt så trevligt..
Först låg jag och solade..

Sen tog jag en bild på min söta Ludde...

Sen tog jag ännu en bild, fast helt usel m ipaden, på hur mysigt vi har det...


Inga kommentarer: