måndag, juli 21, 2014

Röstånga camping

Vid ett lämnade vi Vellinge igår. Det tar en dryg timme att köra hit men ändå var vi tvungna att pausa i Eslöv..haha..En stressig förmiddag med packning, hundar fixa till barn gjorde att vi inte hann äta lunch hemma. Så MacDiddy och och lite matvarushopping i Eslöv alltså..
Här i Röstånga började parodin direkt. Vagnen skulle upp på en bit planka för att kunna stå i våg, antingen fick vi inte upp skiten eller när vi väl orkat så var den så kort så att den rullade av igen....svårt att beskriva men jag höll i alla fall på att kissa ner mig under procesen...
Vi är här med våra goda vänner Johnny med sambo Petra och Melvins favorit för sommaren Hampus.
I dag kommer Anna & Kevin med sina kottar och ska bo i stuga i två dygn. Här är jättefint och barnen är redan ute och rör på sig utan sina föräldrar. Jag ser fram emot att upptäcka hela närområdet och jag hoppas att det börjar idag med en längre runda med dogsen. Men det är varmt så jag tvekar...jag sneglar istället på poolen, det finns en lång som jag kan tänka mig att simma ett par varv i, gärna varje dag....
Melvin är i exstas över hela området och Ludde har redan samlat på sig ett par skrapsår, ja, allt är precis som det ska vara. Just nu är jag den ende på hela campingen som är vaken...sömnen blir ju inte den bästa i husvagnen. Hundarna ligger i förtältet i år, förra året hade vi Tim inne hos oss, men det blir för varmt i år. Sitter här ute med dem nu och dricker kaffe med dem, de verkar nöjda och lugna...





Inga kommentarer: