torsdag, januari 01, 2015

Vroom!

Jag rivstartar det här året med ett blogginlägg och en fastedag. Båda känns väldigt rätt denna 1:a januari och jag hoppas kunna leverera lite mer inlägg under året. Kort och ofta kanske fungerar bättre än långt och sällan? Vem vet? 
Igår hade jag bara ett par svängar över sundet och kunde medverka på nyårsaftonfirandet med min familj. Vilket från början inte var helt klart,eftersom min arbetsgivare gav mig min nyårstur 14.30 dagen innan!!? Vi var inbjudna på middag till Johnny och Petra, våra campingvänner. 6 vuxna och 6 barn. Jättegod inbakad oxfile och hasselbackspotatis och mycket mycket mer. Jag tog det lugnt och blev normalt mätt. Och det dansade jag förmodligen av mig under senare kvällen. Som dryck blev det för min del 1 ½ liter loka eftersom jag började 11.22 idag. En nätt liten tur till Göteborg och hem igen med en paus på hotell på 3 timmar. Movietajm!
En bild från julafton då vi gick 12 kilometer genom regn och lera..

Inga kommentarer: