torsdag, september 24, 2015

En post bara...

Man gör vad man kan liksom. För att göra överliggningen trevlig. Latte macchiato med espresso på toppen och en godsak. Fast kag tycker egentligen inte att överliggningar är särskilt jobbiga. Jag får dem nämligen inte så ofta längre. Dagens varar till 13.40 här i stockholm och det är inte jättelänge. Det som är jobbigare att tänka på är att jag inte får se mina barn på hela denna dagen. Alls. Men vi tar igen det en dag. Imorgon. Då skall vi till godisfabriken och efteråt ska vi fika och bli skrämda på Vellingeblomman. Bara vi tre ❤️. Sen har jag ledig helg. Tänker mig att vi ska försöka stå på Folkets Parks Barnloppis på söndag. Vi har en del barnsliga ting att göra oss av med. Boysen börjar bli stora.
Fast de håller av mig ändå; Igår sa Melvin att en mamma är det viktigaste man har. Han bjöd mig på den fast han är pappas påg...
     
                                                                               
                                          

Inga kommentarer: