lördag, juli 30, 2005

Örk, jag får inte luft.


Det är ju så kvavt. Kan det inte bara knalla till och regna och blixtra massvis?? Det ser fint ut över Köpenhamn.. Min familj ligger och sover middag, det borde vara jag som gjorde det. Tim tror han är en knähund, han klättrade precis upp i mitt knä. Undrar om han gör likadant när han väger trettio kilo? Idag skall vi äta kyckling i pitabröd, det har Fröken Karlson lärt mig att fixa. Åh, det var tider det när man lagade avancerade fredagsmiddagar och korkade upp en flarra vin. Mmm. Och en söt drink att sippa på under tiden man lagade maten. Idag vet jag inte ens vad vi skall ha till middag varje dag. Jag saknar min arbetskamrat, det var vårt stora samtalsämne varje dag; Vad skall Ni ha till middag ikväll? Fast när hon sa att de skulle grilla så tyckte jag att hon var tråkig (kan ju inte göra det riktigt ännu).. Åh , nu vaknade min pojke. Han vill nog ha mat för han har sovit jääättelänge. hejsvejs.

Inga kommentarer: