söndag, juli 31, 2005

Saturday night..

Har precis ätit klart och städat undan i köket, skönt. Vad återstår då av en ung härlig orörd lördagskväll? Lilla Torg? Bio? Slagthuset? Nä, jag satsar på att äta lite glass, slötitta på TV:n och gå och lägga mig. Allt inom loppet av en timme. Jag är skittrött. Idag har jag flängt runt lite på stan utan min familj. Har köpt present till min man som fyller år på måndag. Det blev en "#¤% och en &}]$. Det blir nog jättebra. Jag hann med en sväng på IKEA med lite hastigt bara. Köpte ett RÖTT durkslag och RÖDA toalettborstar. I LOVE RÖTT. Visste Ni att man skall byta toalettborste 1 gång per månad..har jag för mig. Ofta var det i alla fall. När byte DU Din toalettborste senast? Svara ärligt nu. Imorgon skall vi åka och handla nya matskålar till Tim, han har växt ur sina gamla som är jääättesöta. Nu skall han få med ställning. Han skall ju bli en stor vovve så jag har bestämt att han inte skall behöva böja sig ner så långt, inte jag heller för den delen. Idag provnatta moster Melle. Det gick ju jättebra! Synd bara att han vaknade efter tjugo minuter. De börjar komma bra överrens nu, mycket bra så kan vi ge oss iväg på lite äventyr snart, jag och mannen. Sen skulle Pappa natta det tog femtio minuter, sen kom jag hem efter en promenad med hunden och tog över. Lite mat sen bums i säng. Tio minuter senare var han borta. Åh, måste handla godis till Tim börjar ju snart på kurs med honom. Skall bli väldigt spännande, han är ju redan jätteduktig. Nä, vet Ni vad. Nu skiter jag i detta. Puss Puss!

Inga kommentarer: