onsdag, november 30, 2005

Lite sorgligt.

Igår när pappisen var på stan och handlade julklappar fick han plötsligt för sig att skynda sig hem för hinna med att säga godnatt till sin son. Glad i hågen kommer han in med massor av kassar från Åhléns. Klockan är inte mer än tio i sju, men så besviken han blev. Melle var jättetrött och hade fått gå och lägga sig tidigare denna kväll....Lite gulligt tycker jag. En utav påsarna var till mig att få lite tidigare än julafton. En ny julskiva som jag nämnt att jag ville ha. Tänk att han tänkte på mig!! En annan påse var kläder till lilleman. En skitsnygg tröja från Esprit och byxor från samma ställe. Men vi väntar till julafton med att ge honom det. En leksak, i form av en sköldpadda som piper massor av olika låtar alldeles för fort, fick han i morse till gröten. Sådär poppis än så länge...
Igår tog jag massor av kort på Melle iförd nissedräkt, vi tänkte skicka ut ett som julkort i år, precis som alla andra förstagångsföräldrar. Han blev så söt. Jag ångrar jättemycket att jag inte köpte renhorn till Tim som jag såg på Vellingeblomman sist. Min man tyckte inte att det var en bra idé. Jag skall blogga dem men jag försöker hålla mig till vi har skickat ut dem....

Inga kommentarer: