söndag, december 18, 2005

Sköna söndag.


Sov länge i morse. Till nio, dock ej så bra. Han ligger ju som ett frimärke mot en. Fick bullar till frukost. Tropicanajuice. Vi stack ner till Mobilia för min man skulle köpa nya jeans och jag kolla på julaftonskläder. Jag fattar inte vad det inte är som går in i huvudet på mig! Man kan inte gå till Mobilia en söndag sex dagar innan julafton!!!! Min man fick i alla fall sina jeans, han har gått ner så mycket i vikt att han har i midjan. Är det klokt eller? Det blev ett par snygga Lee, personligen har jag lite svårt för det här medatt de ska vara slitna och lite trasiga men det är ju en modegrej så då är det bara så. Jag gillar det här nya med mycket bajs på bakfikan. Glitter och broderier...Hittade ett par på Lindex som jag vägrade prova trots att maken var väldigt påstridig. Jag har ju lagt ner godiset rätt duktigt nu och hoppas på att kanske kunna köpa en storlek mindre jeans snart..eller två...eller tre.
Min son sover middag. Han borde absolut stiga upp nu, han ska ju i säng om två timmar igen. Känns så elakt att gå och väcka honom..men jag lär nog få göra det. Annars har jag packat in julklappar hela dagen i dag och skall så fortsätta i kväll. Det är kul, men de är många. Nu går jag faktiskt in till honom.

Inga kommentarer: