tisdag, januari 10, 2006

Jäkla Bubbla!!

Nu är Bubblan trasig igen. Betalade in fem å sex förra veckan för att den inte gått genom besiktningen. Nu startar inte skiten. Min man körde ut den på, efter att ha kablat igång den, verkstaden i går kväll. Hoppas att det inte blir några enorma kostnader...
Så kallt det ser ut ute om man tittar genom fönstret. Minus två tyckte jag att det stod, hoppas att det inte blåser. Igår gick jag en jätterunda på förmiddagen, det var toppenväder men jag blev lite kall om låren. Får inte glömma understället idag.
När jag var på Mobilia i söndags en liten sväng så såg jag fyrkantiga höganästallrikar i brunt. Tyckte att de var döläckra, tänker på dem fortfarande. När jag gör de två dagar senare så brukar det betyda att jag måste ha dem/det så småningom...Jag är alltså inte så duktig på att impulshandla..!

Inga kommentarer: