fredag, april 28, 2006

Solat genom tesil..

Klockan är åtta och jag känner mig helt slut i huvudet. Melvin och jag har varit ute största delen av dagen. I morse var vi och handlade på Willy´s sen gick vi hem så sov han i vagnen i två timmar. Under tiden körde det en massa lastbilar utanför vår trädgård och väsnades. Det är vår vanliga tur; Vi flyttar till något vi tror är vårt paradis så visar de sig att Prästgården mittemot ska byggas om till lägenheter!! Tjohoo! Fattas bara att det blir flyktingläger eller något i den stilen. Nu rivs det duktigt där inne i alla fall och vi som närmaste grannar får tåla att det väsnas i ett par månader eller så. Flera gånger om dagen kommer de och hämtar containers fulla av skit så ni kan ju själv tänka er hur det låter när de fylls på med byggmaterial.
Nåväl prinsen vaknade och vi stack till en lekplats där vi var i en och en halv timme, Tim gnällde och tyckte att vi var tråkiga. Då tyckte jag att han kunde vara hemma nästa gång, det fick honom att tagga ner.
I morgon ska jag till stan en sväng och om vädret passar så ska min son och hans pappa gå på tivolit här i byn. Måste komma ihåg att köpa solskydd till Melvin. Han blev lite färgglad på kinderna idag. Själv blev jag nog mest prickig..

Inga kommentarer: