onsdag, maj 24, 2006

Aj..aj

Det värker som f*n i min kropp. Det är nog inte bra att motionera. Vi sprang en rätt så stor del av rundan i dag, tjänade in en hel kvart på det. Impad? Jag är det i alla fall. Och stolt. Ska vila mina stackars muskler i två dagar nu sen på lördag är det dags igen.
I morgon kommer farfar hit och hjälper maken att renovera i hallen, på fredag skulle han tydligen vara barnvakt kommer det fram nu så då blir det väl inte mycket gjort. Min man kommer väl att få hålla på hela helgen själv. Tanken var att de skulle göra klart det mesta tillsammans så vi kunde ha mysigt sen på lördag och söndag. Om det är någon annan stor stark karl där ute som känner att det kunde varit kul att tapetsera och måla en hall så är Du hjärtligt välkommen hit!
Nu ska jag gå och lägga mig hos min familj. Hur mysigt som helst!

Inga kommentarer: