torsdag, maj 25, 2006

Det blir nog bra detta!

maken och hans far bestämde sig för att underlätta arbetet och stack i väg och köpte tunna gipsskivor att fästa på väggarna i stället för att stå och slita med tapeterna. De satt rätt så rejält nämligen. Så nu är en hel del av de uppskruvade. Ovanpå sätter de tapet och ovanpå den målar vi med helt vanlig vit färg. Vi är lite inne på att köpa klinker och lägga in den nu ändå. Likabra när hallen är tom. Efter det kan man ju köpa hallmöblerna. Det kommer bli skitfräscht!
Jag och Melvin har lekt med Lynn och hennes barn idag. Vi hra varit och kollat på hästarna när de hoppade och hundarna när de hoppade. Hästsportsdagar i Vellinge är det tydligen.
Imorgon ska vi hem till Petra och hennes familj och leka. Det är bra att vi inte är hemma så min kan koncentrera sig på sitt jobb här hemma vilket är helt omöjligt med Melvin runt benen.
Det verkar som om jag och Melle är allergiska mot något. Det har kliat i min näsa i ett par dagar och Melvin började idag efter det att vi suttit på ett par höbalar. Näsan rann och kliade hela tiden. Vi tog spray när vi kom hem och då slutade det..Bra men ändå inte.
Nu är jag sugen på glass..eller duscha..jag vet inte vilket riktigt. På lördag vill jag in till stan, jag bara måste shoppa lite kjolar och annat snart. Och ej att förglömma bröllopspresent till Melles farbror som snart gör sin kvinna till hustru.
Jag skulle även vilja köpa en fin bröllopspresent till min man att ge honom på semestern men vi har nog inte riktigt råd till någon större utsvävning. Ingen plasma alltså. Måste försöka komma på något som han skulle uppskatta för en lite mindre peng..Förslag någon?

Inga kommentarer: