onsdag, maj 31, 2006

Fint väder!

Nu vill jag att solen ska stanna kvar och värma oss lite till. Men det blir nog en hel del regn och moln till innan sommaren verkligen behagar komma. Melle och jag har varit ute i trädgården lite i eftermiddags. Han vill bara gå och gå och gå så jag får vackert hålla i handen och gå rundor med honom. Allt medans ogräset blir högre och högre. Trist. Men idag kunde jag ändå inte rensat. Det känns som om någon slagit mig över knäskålarna med slägga! Jag har så ont så...Trist, nu när jag har kommit igång med joggingen och gåingen. Gå funkar nog fortfarande, jag ska bara bli hel igen.
Nu ska jag gå och snacka med min man. Jag har ju glömt att berätta att armstöden till den blivande fåtöljen kommit...hoppas att vi kan hämta dem i helgen. Får höra med honom.

Inga kommentarer: