söndag, augusti 13, 2006

Söndag igen.

Melvin verkar vara bra i magen igen efter två långa veckor. Det blir att gå till dagmmamman imorgon. Maken kommer att ha en hektisk vecka, varje ledig minut utan sonen blir det hårt arbete hemma. Själv kommer jag ligga på sofflocket och äta praliner....
Vi har varit i Limhamn och ätit söndagsmiddag idag. Trerätters! Syrran fick sin sista present eftersom det var henne vi firade idag.
Igår var vi hemma hos Eva och Fredde och fick fika. Skönt att komma hemifrån ett tag. Jag tittade på hennes samling av halsband som hon gjort. Det skulle vara riktigt kul att prova själv. Jag får nog sticka iväg handla ingredienser till ett.
Den stora kräftskivan hos Dan och Lynn börjar närma sig. Jag vet inte riktigt vilken taktik jag ska köra. Jag måste i vilka fall som helst vara nykter när jag kommer hem. Nolltolerans är ju ett alternativ. Köra hårt i början och vara nykter till klockan nio ett annat. Eller leva på ett glas vin hela kvällen. Men det är ju till att reta sinnena...Det lutar åt att bara äta och ha trevligt med mineralvatten. Det är ju trots allt min stil.
Nu ska jag försöka ta reda på hur man får ner timtals med musik på en cd skiva. Vet ni hur så är det bara att kommentera..

Inga kommentarer: