söndag, september 10, 2006

Lö-Sö

I morse när jag var ute med hinden så önskade jag att jag var en sådan människa som inte lämnade hemmet utan min kamera. Det var soluppgång. Dimman låg och flöt ovanför åkrarna och mitt i allt körde en ensam traktor och plogade...Det kanske inte låter så vackert men jag kan lova att det var det.
Har man för stort hus om man blir av med sin son? Jag fick precis lite halvpanik när jag hörde Melvin ropa på mig och jag hörde på honom att han ville ha hjälp med något. Jag lämnade datorn och gick ut till honom...trodde jag...jag letade och letade. Jag hörde att han gnällde lite men kunde inte lokalisera ljudet. Till slut hittade jag honom på sitt eget rum. Till saken hör är att han inte är där så ofta...Knäppt.
Igår åkte jag till IKEA ensam för att handla vitrindörrar till Billyn bland annat. När jag tog ner paketet från hyllan så skramlade det llite men jag trodde att det var lösa skruvar. När jag skuylle packa in allt i bilen så såg jag att den ena glasdörren var trasig. In på återköp, fick lämna bagageluckan öppen för där låg den andra dörren som jag inte fått in riktigt. Kö kö kö......fick pengar tillbaka, in på IKEA köpa en ny dörr. Baxa in allt i bilen, jodå den andra låg kvar när jag kom ut igen, åka hem montera skiten (det gjorde min älskling) och upptäcker att där är en del med skit på dörren som med inga medel går bort!!! Jag blir knäpp!!

Inga kommentarer: