söndag, september 10, 2006

Sunny sunday

Internetet klyddade lite igen. D-Linken vägrar fungera och folket på supporten har lämnat mig åt mitt öde. Jag själv är ingen tekniker precis. Jag trodde att jag var men det visar sig att när man fått barn så förlorar man den egenskapen till förmån för något annat...jag vet inte vad än..
Vi har arbetat lite i trädgården. Vi ska snart så gräs. Den nya rabatten lägger jag för tillfället på hyllan. Det finns ingen mening med att sätta någonting till världen som det inte finns tid till att ta hand om sedan..eller hur?
Melvin har haft en aning feber idag och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska släppa iväg honom i morgon eller inte. Till dagmamman alltså. Min man mådde bättre igår men sämre idag. Han misstänker bihålsinflammation..inget vi haft i den här familjen tidigare så vi är inte säkra. Får väl ringa den alltid så trevliga och tillmötesgående vårdcentralen imorgon!
På onsdag ska jag på mitt första möte med arbetsförmedlingen. Ska bli riktigt spännande och se vad de har att säga. Min erfarenhet av arbetsförmedlare är inte så bra. Jag tycker att de brukar vara hotfulla och otrevliga. Men bara man sköter sig och smörar så kan man få vara ifred och hålla på med jobbsökeriet ifred. Själv är bäste dräng som det heter.

Inga kommentarer: