söndag, oktober 15, 2006

Jag surade lite igår...

När vi steg upp i morse så hade min man med hund varit och handlat bullat åt oss. Själv var han på väg till farbror för att hjälpa till med flytten. Supergulligt! Gott!
Igår kom kusinerna och härjade en stund. Malte, deras valp, tyckte att det var roligast att leka där man blev mest skitig. Så det fick bli en dusch. Likabra Tim fick en också. Så nu luktar han gott igen.
När min man nuförtiden nattar vår son tycker han tydligen att det funkar bäst om han lägger sig ner med honom i hans nya säng. Men det ska jag berätta för er att det funkar inte alls bra. Båda somnar nämligen. Och nu menar jag inte att maken inte får vara trött efter sju dagars arbete vecka efter vecka. Men det hade varit nice om han kunde komma och prata med mig en stund innan han beslutar sig för att sova. I ren protest gick jag och lade mig nio igår, då han precis steg upp ur sonens säng. Fast det var skönt. Läste i tjugo minuter sen dog jag .......Och Melvin tog detta halvårets rekord genom att sova till fyra i sin egen säng. Usch, nu slog han sig måste trösta...nu är han glad igen. Undrar vad vi ska göra idag?

Inga kommentarer: