onsdag, oktober 04, 2006

mycket nu..

Så, nu har jag gjort mig av med en utav anledningarna till att jag blir så skuldmedveten: Jag har sökt ett par jobb. Egentligen ska jag ju göra det när Melle är hos Marianne men jag hinner fanimej aldrig. Idag har jag målat klart allt virke till staketet, ja grundat alltså. Jag har dessutom grundat ett källarfönster. Det är ju viktiga prylar tycker jag. Jag tror inte arbetsförmedlingen håller med..Söka jobb kan jag ju göra när han sover kan man ju tycka, bara det att jag har så mycket för mig då också. Städa och plocka och vika tvätt och umgås med min man. Det blir mycket. Tänk jag trodde inte att det var så hektiskt att ha familj. Men det ska gudarna veta att det är det! Vem kom på det där med 8 timmars arbetsdag???? Jag kan redan se framför mig hur det kommer att bli när jag börjar jobba....typ blödande magsår eller något.
Jäkla fruktflugor! Stick!

Inga kommentarer: