måndag, oktober 30, 2006

Om jag betalar mer skatt då??

Melvin och jag laddade upp i morse för ett långt besök på barnakuten. De tyckte att vi hamnat fel och kunde inte förstå att vi blivit rådda till att besöka dem överhuvud taget. Det slutade med att vi lämnade dem efter två timmar. Tur att vi har kvar tiden i Höllviken. Han får väl fortsätta andas helt onormalt på nätterna ett tag till. När vi kom hem så sov han middag i nära tre timmar. Jag startade en brasa som jag fortfarande går och fyller på. Det är himla mysigt med eld!
Min syrra kom och hälsade på oss. Hon hade fika med från Espresso House. Jag orkade inte min hälsomuffin men jag känner att den skulle sitta fint nu tillsammans med en kopp kaffe.
Melvins pappa sitter vid hans säng nu och föröker få honom att sova. Garderobsbygget blev påbörjat idag. Det kommer att bli riktigt bra men framför allt praktiskt!
Nu ska jag surfa IKEA, har kommit på lite ideér som jag måste kolla upp.

Inga kommentarer: