måndag, november 27, 2006

K.O !!

Det känns som om någon har slagit mig med ett knytnävsslag i huvudet. Jag är helt avtrubbad, trött som ett spöke. Har känt mig så i flra dagar. Funderar på att lägga mig riktigt tidigt i kväll men då missar jag CSI som är ett av de få tv program jag verkligen vill se. Melvin håller mig vaken om nätterna. Jag ringde till Ystad Lasarett och kollade när man kunde få tid för operation men det var inte förrän i januari någongång. Satte upp oss på lista så om någon bokar av sin operation så kommer vi istället. Han andas så dåligt att jag inte fattar att han lever bara!
Nu får vi inte ut luckan som man sätter in skivor i i datorn. Skit! Nyser och har mig gör jag också så trots att jag varit duktig med vitaminer de senaste veckorna så ser det ut som om jag blir förkyld nu. Skit!
Igår beställde vi en ny spis. Den gamla gick inte och laga och så kan vi ju inte ha det. Min diskmaskin håller ett jäkla tryck ute i köket när den fyller på vatten men jag hoppas att den håller ett tag till.
Melvin och jag var på Vanningen i lördags. Vi träffade Ragge Mange och Gary i plurret. Gary och jag har stött på varandra rätt så mycket de senaste åren, han har en dotter som är lika gammal som Melvin och en ny på gång nu i december. Båda två såg ut som riktiga pappor, lite kärlekshandtag och så..hihi. De var ju båda riktigt snygga när vi gick i skolan. Jag vägrade att resa mig så vattnet understeg halsen. Vägrade visa min livboj till kropp. Fast så fixerad är jag inte faktiskt. Jag har fått ett barn och inte skärpt till mig efter det, så är det bara. Men det sitter djupt inne i en, jag skulle till exempel aldrig få för mig att trivas med mig själv så här och det är ju lite tråkigt.
Min son badar för fullt. Det är härligt att höra hans söta ljusa röst förklara för sin pappa precis allt han gör...Nu ska jag gå och pussas med honom. Innan dess måste jag berätta att jag varit iväg och gjort ett klinker klipp idag; Höganäs mosaik i olika färger till golven åt tre av våra toaletter/badrum. Mellangrå färg till stora badrummet och nere i källaren lite olika gråa nyanser i en salig röra. Skitsnyggt! Nu har vi så mycket kakel och klinker hemma att vi kunde börja saluföra...

Inga kommentarer: