torsdag, januari 04, 2007

Snart är det fredag!

Märkligt, undrar vart den jag skrev igår är någonstans? Idag har Melvins moster varit här och hälsat på länge länge...vi har alltid så mycket att prata om så den ene avbryter den andre hela tiden och ingen historia når sitt slut riktigt. Undrar vad det var hon skulle berätta om sin frissa.
Kalmargänget blev färdigutbildade idag och ska börja arbeta på tågen redan imorgon, jag längtar till det är vår tur. Jag är inte gjord för att sitta och läsa och memorera en massa.
Melvin ska till doktorn nästa vecka för att ännu en gång visa upp sina halsmandlar. Jag fick ta ledigt hela dagen. Missar en viktig del i utbildningen, hoppas på att kunna ta igen det vid tillfälle. Ystad ska vi till. Undrar hur jag hittar där. Lasarettet borde väl vara skyltat till redan från början, hoppas att Melvin är snäll i bilen och inte skriker på mig. Usch, jag är lite hungrig, får gå och leta upp en frukt eller något...

Inga kommentarer: