onsdag, mars 07, 2007

Snälla kom tillbaka bilder!

Melvin är själv på dagis idag. Jag fick till och med en puss när jag gick. Ska hämta honom om två timmar. Innan dess borde det ha hänt mycket här hemma men dt är roligare att surfa. Och nyttigare för jag gör lite bra prylar med datorn också. Men just nu är jag ledsen. För ett tag sedan gjorde mitt fotoprogram något med min dator (kan ha varit jag, det är sällan de gör något själv). Nu när jag kollar på många av mina bilder så finns det en liten ikon på dem med ett sönderrivet foto och datorn säger han searching for missing file......Men jag ser ju bilden?! Inte så skarpt men den är ju där. Vad har han gjort? Skit, där är jättemånga bra bilder. Inte bara bra utan från när lilleman var bebis och sånt... Usch, önskar jag kunde sådant här..
Borde gå ner och stryka en skjorta (sj. skjorta) hänga upp tvätt och skala potatis....Men det vill jag inte!

Inga kommentarer: