torsdag, juni 14, 2007

Osnygga rabattens makeover.

Sitter här i ottan och är alldeles snart på väg till Uppsala. Två gånger blir det idag. Sen går jag tillbaka till hotellet och äter en riktigt god frukost.
Igår kom jag till stockkholm tidigt och eftersom att jag glömt min privata plånka hemma så satt jag mest på hotellrummet. Sov en stund gjorde jag.
Nu har det regnat precis hela natten här. Har sovit med fönstret öppet trots måsarnas höga skri. Måste få luft.
I lördags var vi iväg och gratulerade lilla Elin på sin femårsdag. Jag hade köpt en skitcool gunga till henne med döskallemotiv i en affär här uppe. När vi sen skulle hem igen så började Petra gräva upp en växt som jag skulle få följt av hur mycket andra växter som helst!! Vår rabatt där hemma blev riktigt fylld. Vi blev båda väldigt nöjda med resultatet. Hoppas att allt tar sig nu till nästa år bara. Till och med en liten pion skakade hon fram...jag blev så glad.
Nu får jag väl gå ner till spår tre.

Inga kommentarer: