tisdag, augusti 28, 2007

Nu är det dags Melle....

Jag var i Göteborg igår. Det är trevligt. det ligger ju ett gigantiskt köpcentrum intill stationshuset som man kan göra av med lite pengar på. och det gjorde jag, Melvin fick nya höstkäder. tröja,byxa och ännu en munkjacka. Bästa plagget ever för både barn och vuxna. Jag gillar själv munkjackor. Sen köpte jag även bilen Ramone ur filmen Cars åt honom. Det blev succé! Idag börjar avvänjning av blöjor på ungen. Egentligen vet jag inte om vi eller Melle är redo för detta. De säger ju att barnet själv brukar visa om de är intresserade av att förlora blöjan. Han har inte nämnt något alls. Jo, imorse när jag satte på honom kalsonger skrek han att han ville ha blöjan på sig. Det blev ett jäkla liv! Men säga vad man vill, han är riktigt söt i sina små tuffa kalsonger.
Vi kollar resor varje dag, som det ser ut nu är vi riktigt sugna på att ta en solsemester nästa vecka eventuellt nästa igen. Min sista arbetsdag är på söndag. Jag har fått en riktig skittur med start halvnio på lördagen. Vem vill åka till stockholm på morgonen en lördag??

Inga kommentarer: