lördag, december 22, 2007

Uppkoppling!

Äntligen lite uppkoppling! Min man har fått en ny dator på jobb som han kan ta hem. Först gick vår dator i sönder, då tog vi fram den gamla. Sen försvann bredbandet och när vi skulle installera den nya leverantören så fungerade inte det på den gamla datorn. Nu har vi den här hypermoderna datorn som allt än så länge fungerar på. Fast jag vill ha tillbaka den gamla (nya) med alla mina foton och bank på.
Jag vet inte så mycket mer. Allt går bra på jobb, har fått mycket ledigt denna vecka för jag har haft en hel del riktigt långa turer som ger bra med timmar. Skulle jobbat idag men det blir ledigt med familjen i stället. Vi håller oss borta från stan och stannar i Vellinge. Tror jag ska koka ihop något julgodis för det har jag inte hunnit med i år. Ej heller skickat julkort så till alla som läser detta vill jag hälsa en riktigt God Jul från oss! Nästa år blir det julkort igen!
Vi var på ultraljud i onsdags. Vilken livlig buse det lever i mig! Den fäktade hela tiden, barnmorskan hade svårt att få alla måtten först. I alla fall. Den var mycket söt och jag grät när hon sa att den var perfekt. Man är ju lite nervös för att det ska vara något fel, vilket det naturligtvis fortfarande kan vara men storleksmässigt och utvecklingsmässigt är den som den ska. Den är för övrigt en liten pojke...Kommer den 25:e maj.
Träffade ny tjeje på jobb i går som ska ha sitt barn veckan efter mig som dessutom ska flytta Vellinge i vår. Kul att ha någon som bor nära att vara mammaledig med samtidigt. Jaja, God Jul igen om vi inte hörs innan!

Inga kommentarer: