lördag, mars 22, 2008

På benen igen.

Ja, det är ju fantastiskt att de har rea på odla.nu när jag sagt att trädgården får vara i år! Men jag kommer nog inte att vara helt utan växter, lite nya fröer har jag tänkt mig att testa. Sen har vi Petra som alltid driver upp hur mycket som helst.
Jag mår bättre nu men det var en jäkla pers att gå igenom. Värsta jätteförkylningen. Inget smaksinne på fem dagar! Jag är fortfarande rätt så snorig och dassig men det tar sig.
Igår var vi på Burlöv Center och handlade lite. Vi handlade lite mat på Coop och kläder till Melle på Lindex. Jag hade en bra rabattkupong där. Till mig handlas det inget. Jag vill inget ha. Det enda som är intressant nu är växter och inredning. Kläder är inte att tänka på.
Vi fick köpa påskris också ju, det blev flerfärgade fjädrar och söta ägg som vi hängde i. Melvin fick Djungelboken i påskpresent och idag blir det ett påskägg.
Nu ska vi komma på ´något som kan aktivera oss idag. Lite snö för invigning av den nya pulkan...

Inga kommentarer: