måndag, maj 12, 2008

Jag är inte bra på det här längre.

Gud vad tiden rinner iväg, jag har inte skrivit på en vecka! Vi har njutit av det fina vädret hela helgen. Min syster, jag, Melvin och våra hundar hängde i Skanör halva lördagen. melvin hade jätteroligt och likaså hundarna. Jag njöt i fulla drag över att bara få vara. bikini hade jag lyckats få på mig men var så väl indsmord så det blev ingen gyllenbrun bränna att tala om.
Den fick jag igår i stället. Satt ett tag i trädgården och Melvin lekte i sin pool. Lite brun om magen blev jag allt. På eftermiddagen åkte vi till Höllviken så min man fick köra av sig lite. Jetski då alltså. Han hade roligt såg det ut som. Melvin tyckte att vi skulle köpa en egen jetski till honom. Sen å andra sidan vill han också ha en röd Ferarri. Tim hittade ett par unga flickor att leka med. Han vet vad han gillar. Vi grillade ett par kotletter när vi kom hem. Hur kan det vara så gott!? Jag slängde ihop en rabarberpaj på 5 minuter, den blev färdig medan vi åt.
gräsmattan blev klippt fast kanterna som jag lovat att klippa blev det inget med för snöret i trimmern tog slut. Melvin och jag kör nog snart iväg och köper nytt på K Rauta. De öppnar ju i ottan. Jag har varit uppe lite längre än så idag. Vad ska jag göra med ungen??!
Det positiva är i alla fall att det blir mycket gjort här hemma. Idag håller jag på att tvätta och har fått plockat undan massor av för små kläder till Melvin, eller rättare sagt till lillebror. Med lite mer energi så får jag kanske dammsugat och vikt undan den rena tvätten också. Fast egentligen vill jag bara sova.... Han har studiedag i dag.

Inga kommentarer: