onsdag, maj 14, 2008

Mycket fri tid-för lite ork.

Som jag sa till Petra igår: Det drar otroligt mycket i IKEA tarmen! Hon bara skrattade åt mig. Det är för att du vill boa nu innan babyn kommer. Det är sant, men jag känner inte att det behövs. Vi har ju allt redan. Det skulle vara ett babysommartäcke. Han får en ny filt, men den känns lite tunn på nätterna, sen har vi ett sött litet duntäcke men jag kommer ihåg att Melle inte kunde ha det för han blev så himmla varm....Får komma på något där.
Pratade med Anna i över en och en halv timme igår. Hade jag inte haft Melvin att tänka på skulle jag nästan kunna tänka mig att sticka iväg till Stockholm en liten stund. Saknar det lite. Jag kan ju sätta mig på vilket tåg jag vill så det känns som om det skulle funka fast det är väldigt när. Vad som inte skulle funka lika bra är ju promenaderna på stan, men vem har sagt att man måste gå i alla affärer? Skulle kunna tänka mig ett par stycken och mycket fikapauser i mellan.
Nu försöker jag luka lite men det gårt inte heller bra. Mycket vila blir det. Men det som blir gjort blir gjort!
Tror att Melvin är förkyld igen. Han var ledsen igår kväll och likaså i morse. Lite klart snor kom från näsan, det brukar bli lite sjukdom av det....Tråkigt.
Nä, jag får väl luka lite till innan jag ger upp för idag.

Inga kommentarer: