torsdag, juli 03, 2008

Shopping.

I går fick jag då för mig att vi verkligen skulle åka till Mobilia. Det gick ju som väntat. Ungen grät mest hela tiden. Det blev med andra ord inte så mycket shoppat. En plyschdräkt till den lille och en ny kjol och linne till mig. Melvin fick två nya sagor och coola boxerkalsipper. I bokhandeln såg jag en bok till Ludvig; Boken om Mig-Inte så lite kaxig. En rolig nytänkande bok om barnets första år. Den måste jag ha! Eller så kan vi önska oss den. Såg att Adlibris säljer den billigt.
Jag var på Babyproffsen på Dalaplan också för att köpa påsar till vår blöjhink. Fatta att man blir lurad. De jäkla påsarna kostar ju mer än ungens blöjor. Nä, det var sista gången sen kan hinken få åka till månen. Det bra utan till Melvin.
Idag åker vi hem till kusinerna och busar.

Inga kommentarer: