söndag, augusti 03, 2008

$$$, det gick lite pengar visst..

Idag har vi varit i en butik som ligger på en gård ute på landet, Magleholm..eller något åt det hållet. Hur som helst så har de jättefina barnkläder och nu har de lite rea precis som alla andra. Till Melvin köpte jag skitcoola jeans, lite smalare än jag brukar. Naturligtvis inte på rea. Han fick en höstjacka från LEGO och snygga goretex gympaskor från VIKING. Han kommer att bli världens snygging på dagis i höst. Det känns bra att lägga lite extra pengar på vissa saker åt honom, dels för att jag tycker att det är snyggt på honom, dels för jag vet att det kommer att hålla åt lillebror. Åt Ludde köpte jag en mysig overall att ha i vinter. Från Esprit, brun i något nallebjörnsmaterial.
Vi skulle gå på restaurang idag blev det bestämt. Yasso som jag har presentkort på. Döm om vår förvåning när vi kom dit och det var stendött. Helt tömd lokal. Ialla fall så åt vi pizza på Piccolo istället. Gott. På deras hemsida läste vi senare att de håller på att genomgå ett ansiktslyft. Vi ses en annan dag då!
Nu kollar jag lite på tv. Har badat med mina barn, smort in mig och känner mig fräsch och nöjd med den här dagen.

Inga kommentarer: