torsdag, augusti 14, 2008

Storm ute idag.

Är barnvakt åt Meja ett par timmar. Svårt..hon och Melvin sitter och spelar tv-spel, Ludde sover och jag sitter här. Önskar att de var tio så jag kunde gå och handla lite.
Igår fick jag ett par jättefina gummistövlar av min man. Behövde verkligen ett par så han köpte både till sig själv och åt sin fru. de var lite stora dock så de får bytas.
Till middag hade jag lagat någon kyckling wok/gryta som var jättegod. Skönt att slippa samma mat hela tiden. Jag känner att jag får ut och leta upp en ny kokbok som passar för familjer med små barn. En kokbok med lite nytänkande skulle passa.
Gud vad det har stormat i natt! Igår när min man jobbade i trädgården lite så blixtrade det hela tiden. Det mullrade på rätt friskt också men det blev inget jätteoväder precis. Synd.
Nä, jag vet inte vad vi ska ha till middag idag.

Inga kommentarer: