söndag, maj 24, 2009

Norrköping igår.

I helgen har jag jobbat. Jagtycker att det är fantastiskt kul att få komma ut varannan helg. I dag hade jag turen att få jobba med en utav mina favoritkillar, då blir det mest skratt hela tiden. Han bor åt mitt håll och eftersom jag hade bil med mig körde jag honom hem efter vårt pass. Jag har fått schema för juni men är lite sugen på att jobba juli också, fast vi sagt att vi skall ha semester då..vi får se. Jag menar skall vi inte iväg kan jag lika gärna jobba.
Idag lagade jag vanlig spagetti och köttfärssås och kryddade upp den med ett berg parmesan. Blev hur gott som helst. Till efterrätt gjorde jag en stor rabarber/hallonpaj som jag bjöd min syster och bror på. Nu var vi precis ute och rastade vårt hunddagis och Ludde fick följa med och somna in i vagnen. Här är helt tyst hemma, ingen TV, ingen radio, bara fåglarnas sång som ekar lite i parken mittemot...

Inga kommentarer: