söndag, november 21, 2010

Ont i halsen...

Då menar jag inte ont i halsen utan i halsmusklerna. Jag hade nämligen en dejt med Pernilla i går. På Formtoppen. Blev så träningssugen plötsligen i fredags kväll så i går morse när känslan fortfarande satt kvar bokade jag in mig på ett pass. Jag är glad över att jag haft ett längre uppehåll, det är säkert det som gjort mig lite mer motiverad att gå igen. Annars gjorde vi inget särskilt i går, skruvade upp lite fler hyllplan till Ludde så han få plats med allt på sitt rum. Han har ju ärvt så mycket efter Melvin sedan han flyttade upp. Melle var hos en kompis hela dagen. På kvällen var de här och lekte klart och åt middag med oss. Jörgen var helt slut efter att ha vaknat väldigt tidigt så han gav upp innan halvtio...(hur ska det bli på ålderns höst?)
Idag ska vi hem till mina brödrar på födelsedagskalas. Innan dess ska Melle och hans pappa iväg på bio och se Sammy´s Äventyr. Nu är det nog dags att krypa ur morgonrocken och ta på sig lite kläder tror jag.....

Inga kommentarer: