måndag, oktober 17, 2011

dunkadunkadunka

Ja, jag tyckte nog att den här förkylningen har varit bra konstig; visst jag har varit snörvlig och så men framför allt har jag varit trött och haft en djävulsk huvudvärk hela dagarna och nätterna. I ren desperation tog jag härom morgonen 4 värktabletter i olika valörer. Hjälpte inte. Alls. Så har det varit i en och en halv vecka. Är det lika illa i morgon bitti så ringer jag doktorn. Jag ringde faktiskt innan idag men de hade inga tider. Jag tror det är bihålorna, det brukar vara så då, att inga värktabletter i världen kan hjälpa en..
Jag försöker vara normal ändå, jag går mina rundor, lagar familjens mat, tvättar tvätt och så men idag blev jag liggandes efter jag lämnat barnen till skola/dagis. Nä först tog jag en promenad till skolan med en banan till Melvin, glömde ju packa ner den dagliga frukten..Men sen blev det soffan, jag somnade nästan. Till jag hörde något konstigt fräsande från köket. Shit napparna, jag kokte rent napparna på spisen. Jag fick köra och köpa nya senare. Även om han inte använder napp så mycket ( Jörgen alltså) så måste han få ha ett par på natten. Jobbigt när vi ska pussas men det får gå... ;)
I morgon slutar jag tidigt, det ska bli riktigt skönt, sen är jag ledig till helgen. Och nästa vecka åker jag mycket på västkusten. It´s gonna be a bra week..

Inga kommentarer: