lördag, december 17, 2011

Ny Reserv

Min reserv gick precis som jag ville; ingen uttryckning och två timmar på stan. det blev lite julklappar inköpta och nu är det inte mycket alls kvar, det är gubben och kanske något litet till syrran. Ludde skall ha en till, från farfar men det hittar de nog idag. De körde iväg till Toys för att handla en present till ett kalas. I går morse vaknade jag upp totally skitförkyld, när jag varit ute med Tim fick jag akutont i huvudet/bihålorna. Fan vad trist att varje gång jag blir förkyld nuförtiden får jag enorma problem med dem också. Jag svalde en Ipren, en Rinexin och lite cortisonnässpray och efter en timmes sömn på soffan mådde jag lite bättre. Egentligen hade jag velat släpa omkring i plyschisen hela dagen men jag kände mig tvungen att utnyttja min enda fridag denna veckan. Körde till Björns Kondis och köpte oss en julagran, sen blev det lite småärenden på svågertorp. No way in hell skulle jag köra till mobban så som jag mådde. Hem igen, långrunda med hundarna och Lynnsan sen hämta kidsen. Vi lagade jättegod kalkonfilé med ris och sen klädde vi grannen....mys.....Jag gick och lade mig ganska tidigt och idag har jag ytterligare en reserv, 13-21, man kan väl inte hoppas på lika mycket tur denna gång......

Inga kommentarer: