måndag, december 19, 2011

Trötter.....långa rälia turer vi har nu.....

I går började jag 11,40. Och slutade 17,20 idag. Det är ett pretty långt jäkla pass. Jaja, av någon anledning fick jag i alla fall gå hem vid 4 i dag i stället och då tänkte jag till och i stället för att köra hem så körde jag och införskaffade ingredienser till Ernst sjukt goda julbröd och Leilas choklad och lakritsfudge. Så nu har jag dem på gång. Samtidigt har jag släng ihop en sallad till i morgon. Och ätit middag på stående fot. Vad jag borde göra är att gå och duscha och gå och lägga mig. Jag har nämligen bytt min fina fridag i morgon mot en sjukt tidig tur till Stockholm. I gengäl har jag fått både torsdag och fredag ledig. Tack vare en kollega som ställde upp på mig.....Så nu kan jag gå på min sons avslutning och hinna med att rulla köttbullar innan julafton!

Inga kommentarer: