torsdag, februari 09, 2012

Amen...

Jag vill så mycket men det blir aldrig så, nu skärpte jag till mig efter helgens ras genom att äta rätt och gymma mycket, men gårdagens tur fick mig på fall. Den var bra, börja sent och sluta ultratidigt men det kostar. Det kostade sömn, jag fick nämligen inte mer än 3 ½ timme i Köpenhamn. Jag som trodde att jag snabbt skulle hem och lämna barnen i till skola/dagis sen rakt till gymmet. Men det blev avlämning av barn sen rakt hem till soffan. Jörgen hade eldat rätt friskt så det var varm och gosigt i vardagsrummet. 1½ timme blev det sen åt jag lite frukost och stack till Bunkeflo. Hos min syrra fick jag mig en god kopp kaffe (investerat en moccamaster). Vi tog en powerwalko by the sea, härligt. Synd att jag hade min curlingboots på mig för det blev lite skoskav av dem.

Inga kommentarer: