tisdag, februari 07, 2012

Gymclass Hero!

Vilka härliga dagar jag njuter av nu! I går var jag ledig, idag börjar jag 20,40 och slutar i morgon bitti tidigt tidigt. I dag har jag redan klämt in ett gympass men löpbanden var upptagna så det blev 20 minuter på crossen i stället. Hinner jag blir det likadant i morgon också men jag har redan bokat in en lunchpowerwalk med min lillasyster. Torsdag är jag ledig med barnen så då blir det en vilodag, fredag är det vanlig jobbedag igen så jag hoppas att allt jag vill ha gjort blir gjort innan dess. Önskar att jag kunde snickra så renoveringen av källaren eller badrummet kunde bli färdigt någon gång. Badrummet har vi inte startat men det är väl det som står på kö just nu. eventuellt får det vänta en stund för vi håller på att kolla runt efter ny bil också. Min är gammal och har gjort sitt och kostar mest en massa pengar. Gubben var iväg igår och tittade på en begagnad här i närheten som han tyckte var fin, hoppas att den är på gång...
I dag står få undan tvätt samt rulla kötbullar på hemmafruschemat!

Inga kommentarer: