fredag, februari 24, 2012

The Descendants

Clooney är ju Clooney, det kvittar vad de sätter på honom han är snygg ändå. Det sitter i ögonen tror jag. Men här charmade han inte mig hundraprocentigt. Jag gillar sega filmer men denna var väldigt seg. Ändå sevärd. Han hamnar i en mycket speciell situation med sin fru och borde sörja men en annan händelse gör att han inte kan fokusera på den egentliga tragedin...

Herregud vad det funkar kasst med macen, jag måste hitta någon som kan utbilda mig; jag kan inte ens titta på tv klipp på aftonbladet. Jag kan inte föra över filer som musik och film till vårt externa minne, sådana grejer som betyder rätt mycket för mig, tydligen måste minnet vara kompatibelt till mac och det vet jag inte hur man gör, tur att pcn funkar, tio minuter i stöten.....
Idag ska jag och Ludde till Vellingeblomman och slå ihjäl en stund. Det är ju påskbyn där just nu och en koppa kaffe på Farmor Idas är ju aldrig fel...

Inga kommentarer: