söndag, februari 26, 2012

Flashplayer

Är ju bra att ha när man vill titta på webbtv, det räknade jag just ut själv. Att jag inte fattade det innan.
Idag ska jag gå och jobba efter en helt oväntad ledig lördag. De ringde och sa att jag kunde få ledigt om jag ville, och en jobbelördag var det inga problem att besluta en sådan grej. Min man handtvättade alla våra tre bilar och fixade till dem invändigt. Nu är en till salu och vi har under natten fått hur mycket skambud som helst. Via mail alltså. Själv fixade jag en gulasch och var ute och lekte med lillebror. När de andra åt av den goda grytan åt jag min fastesoppa. Idag dag sju, det går bra så det blir ett par dagar till. När jag jobbar är det inga problem, men när jag är hemma och lagar mat till de andra känns det lite orättvist.
Nu ska jag snart iväg till Linköping och eftersom det är banarbete denna helg så ska vi åka ett annat håll och allt tar mycket längre tid. Men det går smidigt ändå. Hellre detta än buss....

Inga kommentarer: