måndag, februari 27, 2012

Var blev solen av?

Vilket kasst väder det blev helt plötsligt. När jag var på gymmet i morse planerade jag att eventuellt ta hundarna till stranden. Bara på ett par minuter sjönk graderna från 5° till 1.6°. Jag fick ta in Tim som jag kastat ut i solen.
Annars sitter jag och planerar vad vi ska göra med vår barnfria lördagskväll; först lutade det åt en natt i Köpenhamn fast sen beslutade vi att vi spar den till våren, värmen och grönskan tänker infinna sig och så gör vi det till en heldag med shopping, middag och övernattning. Denna helg har vi lördag kväll+nästan hela söndagen utan barn så det passar bra med restaurang + sovmorgon. Vi har fått lite presentkort till höger och vänster på olika restauranger så vi får se vad det blir. Jörgen får välja eftersom han inte får ngn hotellnatt. Jag får min redan i morgon...

Inga kommentarer: