fredag, mars 09, 2012

Happy Birthday to Dog..!

Har nästan just kommit hem från en dryga 6 km lång promenad med hundarna, Sally var superduktig och lyssnade så uppmärksamt på mig så hon slapp sitt koppel hela rundan. Tim går ju alltid lös. Min sjuåring som jag uppvaktat med sång och leverpastej! Jag ska ta en snabb dusch och snart börja packa ihop inför eftermiddagens Stockholmstur. I kväll ska jag träffa min stora lillebror som nuförtiden bor där uppe. Han pluggar och gör sin praktik där. Egentligen ska jag bara träffa honom för att frakta ner lite grejer till Skåne, till min andra stora lillebror,  men jag kan tänka mig att packa ner ett par jeans och kolla om han har tid med en fika eller något annat.... jag börjar supertidigt i morgon så det lär ju inte bli något party..!

Inga kommentarer: