tisdag, april 24, 2012

Åh, så gott!

I min familj har vi för en stund sedan ätit en ljuvlig middag. Inget fancy eller så men det blev så jäkla gott; Köttfärspaj med lite tacosmak (för kidsens skull). Jag gjorde två, en Lchf variant och familjevariant. Och alla gillade den! Melvin tyckte skalet var lite konstigt och åt inte allt men annars fick den godkänt. Ludde tyckte också att skalet blev konstigt efter Melvin….Men de åt godkänt bra båda två! Jag och Jörgen bara satt och mmmade hela tiden….Så gott var det. Och vi fick matlådor båda två. Matlådor är det bästa som finns!
Annars har det inte hänt så himla mycket här idag, vi har varit lediga, jag och pojkarna. Jag har passat på att tvätta hur mycket tvätt som helst. Barnen har kollat lite filmer men till sist tog vi oss i kragen och körde ett ärende till Svågertorp och handlade också lite matprylar på Willy´s på vägen hem.
Det är bara tisdag än vi planerar redan för fredagen: toast&wine….

Inga kommentarer: